Leka, sova, leka, sova!

Den första natten gick väldigt bra! Kan inte ha varit fullt så lätt att vara ifrån sin mamma och sina syskon men jag tycker att han klarade det galant. Han vaknade till några gånger och gnällde lite men det var bara att leka med han och försöka få han på andra tankar. Efter en stund så gav han med sig och somnade.

På morgonen så har det varit full fart igen, en massa lek, bus och mys. Han har gnällt lite efter mamma och syskonen med det blir bättre och bättre. Vi märker även att han litar på oss mer och han följer oss vart vi än går. Han är helt underbar och han är verkligen jätte duktig med att kissa och bajsa utomhus. Det har hänt två olyckor men annars så har han kissat och bajsat så fort vi har tagit ut honom :)
Vi ska försöka lägga upp några filmer och lite fler bilder på han, men det får bli sen när Elena kommer hem från jobbet. Just nu ligger han och sover så jag passar på att få några saker gjorda.
Återkommer som sagt med filmer och bilder lite senare.
En liten bild kan vi iaf bjuda på
En nalle björn i hund format! :D
/ Marcus

Kommentarer
Postat av: Carina Andersson

Hej Elena o Marcus!!



Vad ROLIGT men fruktansvärt rörande att läsa i er blogg!! Jag fick tårar i ögonen, titt som tätt;;(((

Ops, men jag ska kanske "presentera" mig. Jag är Carina, mamma till My o "mormor" till valparna. Tror väl också att vi träffades hemma hos My o Rickard, va??

Jag önskar er lycka till med ert underbara nytillskott och han kunde inte fått bättre "föräldrar" än er båda!!!!! Ni är bara sådana valpköpare man drömmer om! Ni är helt säkra på att ni inte vill ha en collie eller Vit Herdehunds valp från oss, när den tiden kommer??;;))))

Jag kommer att fortsätta följa er blogg med glädje!

Bloggar själv, länk till denna, via vår hemsida: www.pocketbay,se

Med vänliga hälsningar

Carina Andersson

2010-12-04 @ 13:14:54
URL: http://www.pocketbay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0