Liten film

Jag pratade precis med My i telefonen och allt var bra med henne och med alla hundarna där hemma! Anledningen till att jag ringde var för att lilla Maddox troligtvis fått öronskabb. Han kliar sig en hel del runt öronen och när jag nu på morgonen tittade i dom så var det en brun/svart beläggning i dom. Ska ner till veterinären om ett litet tag så att proffsen får ställa en diagnos :)
Idag har Benzo varit här hela morgonen och lekt med Maddox, jag passade på att filma lite hur tokstollen springer runt och har sig. Benzo är lite laidback och tittar mest på Maddox och undrar varför han är så uppspelt :D
Enjoy :D
Hade filmat i fel vinkel med mobilen så filmen blir vriden men jag ska tänka på det till nästa gång!
Ska ta massa bilder på hundarna idag så ikväll kommer det upp en hel bunt med bilder på dom :D
/ Marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0