Snart så

Nu är det inte långt kvar! Jag sitter för tillfället nere i Ljungby hos min mormor med min pappa som ställde upp på att följa med och hämta hem den lilla galningen. Elena tycker inte om att åka bil så hon fick stanna hemma och "valpsäkra" huset från allt möjligt farligt som elkablar och liknande.

Såg nu via www.spottydots.se att allt hos veterinären gick jätte bra! Och självklart var Maddox "störst, bäst och vackrast" med sina 10,9 kg, haha en riktig tungviktare! Jag bad om den största och fick även den största :D

Vi åker från min mormor relativt tidigt för att runt 12 rycket glida förbi My och Rickard och hämta upp Maddox.

Sjukt taggad och har verkligen sätt fram emot att få hem honom! Ska försöka att ta några bilder och eve filma Maddox i helgen efter att han har vant sig lite i sitt nya hem.

Stay tuned!
/ Marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0