Dålig uppdatering

Har verkligen haft fullt upp dom senaste dagarna, har därför inte blivit något med bloggandet.
Med iaf det flyter på bra här hemma. Maddox leker som en galning hela tiden och det är full fart. Han har vuxit en hel del och han väger nu runt 14,5 kg... den lilla björnen börjar bli stor :D Kort och gott allt är som det ska vara, inga problem eller så, det går jätte bra. Jag var lite orolig förut över att han eve hade fått skabb i öronen men det var endast lite skit.. så vi slapp köpa någon medicin. Men men som sagt allt flyter på jätte bra och både jag och Maddox är hur nöjda som helst med varandra!
Jag ska hem till mina föräldrar nu och ta det lite lugnt. Benzo och Maddox får leka av sig med varandra.. ska passa på och ta en massa bilder. Jag lägger upp dom ikväll :)
Cya all
/ Marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0