För bra för att vara sant

Klockan var strax innan nio när jag såg hur bilen kom inkörandes utanför vårt hus. Jag satte på mig skorna och sprang ut till bilen. Marcus klev ut ur bilen och sa "Säg hej till Maddox" och sen tog han ut det mest sötaste och lurvigaste jag sett i hela mitt liv. Den här kvällen har varit helt underbar. Maddox sniffade runt och utforskade hela lägenheten först lite försiktigt men det tog inte lång tid förrän han sprang runt och lekte som ett vilddjur. Han hade till och med omkull vattenskålen och la sig sen i vattnet, haha så himla gullig :) Vi tog bort våran stora matta i vardagsrummet för att inte riskera att Maddox kissar på den nu i början, sen frågade jag Marcus om vi skulle ta bort den i sovrummet också.."Nää det är nog lungt" svarar Marcus. Nästa gång ska jag gå på magkänslan, nu ligger mattan inne på toan nerkissad :)

Bilder på Maddox från idag






Ett tag satt jag och Marcus i soffan och det tog inte lång tid innan Maddox ville komma upp men han kom bara upp med överkroppen så började han voffa och yla lite! :) Maddox har förresten en ny hobby, att bita i Marcus skägg haha!

Maddox somnade för en halvtimme sedan och han däckade på en minut, nu ligger han och sover som en stock. Nu ska vi alla sova för imorgon blir det nya äventyr! Jag ska upp klockan 7 och jobba imorgon, kommer sakna mina älsklingar då!

Godnatt

/ Elena

Kommentarer
Postat av: My

Helt underbara bilder på den lilla nallebjörnen, man kan inget annat än att känna sig stolt som uppfödare att han har fått sådana trevliga och underbara människor som nya ägare:)

ett stort lycka till med honom!

Kramar My

2010-12-04 @ 10:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0