Massa bilder

Idag har varit en riktigt seg dag. Vi var uppe lite sent igår så vi tog en liten sovmorgon idag.
Vi har iaf nu varit ute och lekt med Maddox en hel del så nu ligger han och sover igen :) Jag och några kompisar har kört slut på han, känns skönt, så nu ska jag passa på att vila lite. Han är väldigt fast vid mig och det är svårt att få en ledig stund, han ska vara med överallt och måste alltid ha koll på vad jag gör men det är bara roligt, fast man blir helt slut ibland och måste ta en liten pause ;) Måste ha varit helt brutalt och ha 8 små valpar på en och samma gång, förstår inte hur My och Rickard orkade haha
Lägger upp några bilder från lekstunden.
Han blir bara större och större för varje dag som går. Han börjar förstå väldigt mycket och namnet Maddox sitter som en smäck. Har börjat att träna lite med han och sitt, sitt kvar och kompis (vacker tass) kan han nästan perfekt. Jag ska även börja med koppel-träningen denna vecka, ska åka iväg snart och köpa en sele samt ett halsband till lillen.
Det var allt för den här gången, kommer mer bilder och en uppdate ikväll :D
Haha gillar bilden på TV:en :) Nedan leker han med Lukas och Dogge
Så grymt fin :D
/ Marcus

Kommentarer
Postat av: Johii

Han växer verkligen mer och mer för varje dag lilla maddie!! :)

2010-12-08 @ 18:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0