Fullt hus!

Skyndade mig hem efter jobbet idag för att få komma hem och pussa på lilla Maddox. Han är så himla duktig, idag har han inte kissat inne en enda gång! Så fort vi har tagit ut honom har han kissat direkt och det märks att det har hjälpt att han fått en liten mumsbit direkt efter att han varit duktig och har kissat ute :) Jag köpte en stor och mumsig blodpudding i veckan som jag idag skar upp i minimala bitar och sen satte in i ugnen, vips så har vi hundgodis som räcker hur länge som helst! Det tipset fick jag från min mamma, och Maddox verkligen äskar mumsbitarna!
Idag har Maddox inte gnällt bara när vi varit ute och han känner att han vill gå in igen. Han känner sig iallafall säker hemma hos oss nu :) Det är så underbart att se hur snabbt Maddox har fäst sig vid oss. Idag kilade Marcus och kollade på en ishockeymatch lite snabbt och när han kom hem blev Maddox helt galen och svansen viftade för full rulle! Jag tror att natten kommer gå bra, vaknar han till är det bara att leka lite och sen ligga vid honom tills han somnar och sen smyga tillbaka till sängen :)
Det är helt otroligt hur man kan älska någon så mycket som man precis har träffat! Maddox har en underbar personlighet och jag smälter bara jag kollar på honom! Han är riktigt busig och springer och tar allas skor och strumpor, det tycker han är jättekul haha. Idag ylade han riktigt mycket och kollade upp mot taket :) Han pratar väldigt mycket också och jag har en dröm att lära honom säga några ord i framtiden :)
Så fort jag och Marcus är i olika rum blir Maddox jätteorolig, han vill hela tiden ha oss samlade i samma rum. Vi tre bildar nu våran egna vargflock :) Just nu ligger Maddox och kollar på TV för första gången, inte vilken kanal som helst utan animal planet haha. Han vrider lite på huvudet då och då och tycker det är jätte spännande!
Här kommer lite blandade bilder tagna med systemkameran och mobilen!
/ Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0